در حال بارگذاری ...
سه‌شنبه 22 مهر 1404
tvu.ac.ir

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان نو ورود 1404

اطلاعیه ثبت نام دانشجویان جدیدالورود سال 1404

دستورالعمل ثبت نام دانشجویان جدیدالورود  سال 1404

ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده در دانشگاه ملی مهارت مرکز شاهین­ شهر توجه شما را به نکات زیر جلب می­نماید

لطفا قبل از هر گونه اقدام، موارد مندرج در این دستور العمل را بصورت کامل مطالعه فرمایید

ثبت نام از کلیه پذیرفته شدگان نیمسال اول و دوم (ورودی مهر و بهمن 1404) به طور همزمان و در این مرحله انجام می شود

جهت اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام و شروع کلاسها بصورت روزانه سایت دانشکده به نشانی https://shahinshahr.nus.ac.ir  را مشاهده نمایید

همچنین در کانال اطلاع رسانی دانشکده در ایتا به نشانی  @shahinshahrtvu1 عضو شوید

در صورت هر گونه سوال با تلفن دانشکده به شماره 03145210003 در ساعات اداری تماس بگیرید

جلسه توجیهی دانشجویان پذیرفته شده مهر 1404 روز چهارشنبه 23 مهر ساعت 9 صبح در محل دانشکده برگزار میشود.

کلاسهای دانشجویان ورودی مهر 1404  از روز شنبه  26 /1404/07 طبق برنامه کلاسی برگزار می گردد

تمامی فایلها و فرمهای ثبت نام و راهنمای سایتهای مورد نیاز در قسمت ضمیمه در انتهای همین اطلاعیه بارگزاری شده است

 

تذکر مهم:

با توجه به اطلاع رسانی قبلی در دفترچه ثبت نام سازمان سنجش کشور مبنی بر عدم ارائه خوابگاه، باطلاع میرساند این مرکز امکان ارائه خوابگاه به دانشجویان جدیدالورود را ندارد.

 

توصیه میشود از فایل دستورالعمل ثبت نام که در قسمت ضمیه بارگزاری شده است پرینت دو رو تهیه نمایید

 

مراحل ثبت ­نام

 

1- پیش ثبت نام اینترنتی سامانه بوستان دانشگاه ملی مهارت

مراجعه به  سامانه پیش ثبت نام  به آدرس https://bustan.nus.ac.ir  از تاریخ  1404/7/15  تا تاریخ  1404/7/18

در مرحله پیش ثبت نام نیاز به مدارک زیر میباشد، لذا قبل از مراجعه به سامانه پیش ثبت نام نسبت به دریافت کد رهگیری موارد زیر اقدام نمایید.

1-1- دریافت اینترنتی تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی

مراجعه به سایت تایید دیپلم وزارت آموزش و پرورش به نشانی https://emt.medu.ir و تقاضای صدور تایید تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی دوره متوسطه و تعیین دانشگاه فنی و حرفه ای (یا دانشگاه ملی مهارت) بعنوان نوع استعلام گیرنده و آموزشکده فنی شاهین شهر بعنوان استعلام گیرنده و یادداشت کد پیگیری جهت ثبت در سامانه پیش ثبت نام بوستان (دقت شود در این مرحله کد پیگیری هر دو مدرک تاییدیه تحصیلی و سوابق فارغ التحصیلی باید گرفته شود).

1-2- تعیین وضعیت نظام وظیفه

کلیه پذیرفته شدگان مهر 1404 می بایست به سایت نظام وظیفه عمومی مراجعه و تقاضای معافیت تحصیلی نمایند. (نام کاربری کد ملی و کلمه عبور کد سخا می باشد). افرادیکه تاکنون هیچگونه معافیتی نگرفته اند برای دریافت کد سخا باید به دفاتر پلیس + ۱0 مراجعه و پس از دریافت کد سخا به سایت https://sakha.epolice.ir مراجعه و تقاضای صدور معافیت تحصیلی نمایند و کد پیگیری دریافتی از این سایت را هنگام ثبت نام الکترونیکی ارائه نمایند و پرینت کد پیگیری را به همراه سایر مدارک ثبت نام به دانشکده تحویل نمایند.

معافیت ‌تحصیلی ‌ورودی‌های ‌بهمن 1404 :
به آگاهی پذیرفته شدگان بهمن 1404 می‌رساند از آنجاکه در حال حاضر امکان ثبت معافیت تحصیلی در سامانه سخا برای شما میسر نبوده و این امکان از دی ماه در دسترس خواهد بود، خواهشمند است بعد از دی ماه 1404 در صورت ارسال کامل مدارک نسبت به ثبت معافیت تحصیلی اقدام نمایید.

3-1- تکمیل کارنامه سلامت روان و کارنامه سلامت جسم دانشجویان

بعد از مراجعه حضوری و تحویل مدارک به دانشجو اطلاع رسانی خواهد شد ور در مرحله پیش ثبت نام نیازی به درج کد رهگیری نمیباشد.

2- تحویل اصل مدارک (بر اساس چک لیست) بصورت کامل و بدون نقص  بصورت حضوری در دانشگاه

کلیه پذیرفته شدگان ورودی مهر جهت نهایی شدن ثبت نام:  از تاریخ 1404/07/19 تا  1404/07/21  از ساعت 9 الی 13   

کلیه پذیرفته شدگان ورودی بهمن جهت نهایی شدن ثبت نام:  از تاریخ 1404/07/26 تا 1404/07/29  از ساعت 9 الی 13 

مطابق با چک لیست، مدارک خود را تکمیل کرده و در کاور پلاستیکی به دانشکده تحویل نمایید.

تذکر 1: به دانشجویان گرامی توصیه می شود از مدارک تحصیلی خود قبل از تحویل به دانشکده کپی تهیه و نزد خود نگهدارید.

تذکر 2: برای قطعی شدن ثبت نام میبایست حتما گواهی موقت تحصیلی و ریزنمرات بیانگر گذراندن تمام دروس را تحویل نمایید. در صورتی که هر یک از این مدارک ناقص است با مراجعه به هنرستان محل تحصیل خود نسبت به دریافت مدارک اقدام نمایید.

تذکر 3: دانشجویانی که قبولی آنها مربوط به بهمن ماه میباشد و مدارک آنها ناقص است تا زمان تکمیل مدارک از مراجعه و تحویل مدارک ناقص خودداری نمایند و فقط ثبت نامهای اینترنتی را انجام دهند. در اطلاعیه های بعدی زمان ارسال مدارک این دسته از دانشجویان اعلام خواهد شد.

تذکر 4: پذیرفته شدگان ورودی مهر در صورتی که درس افتاده داشته و تا تاریخ 1404/06/31 موفق به دریافت دیپلم نمی شوند با دانشکده تماس بگیرند.

 

3- شرکت در جلسه توجیهی دانشجویان جدیدالورود  و اعلام برنامه کلاسهای درسی از طریق سامانه بوستان

پذیرفته شدگانی که مراحل ثبت نام را بصورت کامل انجام داده باشند از روز پنجشنبه 24 مهر ماه با مراجعه به سامانه بوستان به آدرس  https://bustan.nus.ac.ir  برنامه کلاسهای خود را مشاهد نمایند.

جلسه توجیهی دانشجویان پذیرفته شده مهر 1404 روز چهارشنبه 23 مهرماه ساعت 9 صبح در محل دانشکده برگزار میشود.

-----------------------

دانشجوی عزیز خواهشمند است  مدارک خود را به ترتیبی که در زیر لیست شده آماده کرده و به دانشکده تحویل نمایید.

 

 

لیست مدارک

  • 1- اصل دیپلم و یک نسخه کپی (در صورتی که فارغ ­التحصیل خرداد و شهریور 1404 می­باشید، تا دی ماه 1404 جهت تحویل اصل دیپلم فرصت دارید، در غیر این صورت همراه داشتن اصل دیپلم الزامی می­باشد)
  • 2- اصل و یک نسخه کپی گواهی موقت پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه نظام جدید در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کار و دانش  (الزامی می­باشد)
  • 3- اصل و یک نسخه و کپی ریزنمرات (الزامی می­باشد)
  • 4- فرم شماره 1 (مشخصات فردی و تعهدنامه) که بصورت کامل تکمیل شده باشد (در قسمت ضمیمه بارگذاری شده)(الزامی می­باشد)
  • 5- کارنامه کنکور سنجش (الزامی می­باشد) (دریافت از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org)
  • 6- رسید تائیدیه تحصیلی که با مراجعه به سایت https://emt.medu.ir دریافت می گردد (الزامی می­باشد)     
  • 7- رسید ثبت نام در سامانه نظام وظیفه: (دانشجویانی که کارت پایان خدمت و یا معافیت از خدمت دارند فقط یک عدد کپی از کارت خود را ارسال نمایند) 
  • 8- اصل کارت ملی و یک نسخه کپی پشت و رو
  • 9- اصل شناسنامه و یک نسخه کپی از تمام صفحات
  • 10-   4 قطعه عکس 4×3 تمام رخ پشت نویسی شده تهیه شده درسال جاری (نام و نام خانوادگی-شماره ملی)
  • 11-  رسید ثبت نام در سامانه کارنامه سلامت دانشجویان (بعد از مراجعه حضوری)
  • 12- فرم شماره 2:فرم تقاضانامه بهره‌مندی از مزایای آموزش رایگان دانشجویان دوره روزانه به همراه امضا و اثر انگشت دانشجو (دریافت فرم در پایین صفحه از قسمت ضمیمه ها) 
  • 13- فرم مشخصات دانشجویان تحت پوشش ستاد شاهد و امور ایثارگران بهمراه یک نسخه کپی مدارک ایثارگر و شاهد (در صورتی که سهمیه ثبت نامی شاهد و ایثارگر است)

تذکر 1 در صورت عدم ارائه مدارک اعلام شده به هیچ وجه ثبت نام قطعی انجام نخواهد شد.

تذکر 2: طبق برنامه ریزی انجام شده کلاسهای نیمسال اول برای دانشجویان جدیدالورود از 28 مهر ماه آغاز خواهد شد (در صورت تغییر در پرتال دانشکده اطلاع رسانی میشود).

تذکر 3-  دانشجویانی که تا 1404/6/31 موفق به فارغ التحصیلی نشوند و کد رشته قبولی آنان مربوط به مهر ماه باشد قبولی آنها ملغی می­باشد. این دسته از پذیرفته شدگان در صورت قبولی تا دی ماه 1403 میتوانند درخواست خود را در دی ماه جهت تحصیل در نیمسال دوم به دانشکده ارائه دهند. تحصیل این دسته از دانشجویان در نیمسال بهمن منوط به مجوز سازمان سنجش میباشد.

کد رشته پذیرفته­ شدگان دانشکده فنی شاهین­ شهر سال 1404

نام رشته

کد رشته

نیمسال ورود

دوره

 

نام رشته

کد رشته

نیمسال ورود

دوره

الکتروتکنیک

1312

مهر 1404

روزانه

 

الکترونیک عمومی

1019

مهر 1404

روزانه

1322

شبانه

1027

شبانه

1313

بهمن 1404

روزانه

 

1020

بهمن 1404

روزانه

1323

شبانه

1028

شبانه

 

 

 

اطلاعات تماس دانشکده نیز به شرح زیر میباشد. (تصویر آدرس بر روی نقشه در قسمت "ارتباط با ما" در سایت قابل دریافت میباشد)

آدرس دانشکده فنی شاهین­ شهر: اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - نبش خیابان شمس تبریزی

کد پستی:  38801-83196          شماره تماس: 45210003-031

shahinshahr.tvu.ac.ir