در حال بارگذاری ...
یکشنبه 30 خرداد 1400
  • اطلاعیه شماره 2 ثبت نام دانشجویان جدیدالورود

    ضمن عرض خیرمقدم و تبریک کسب این موفقیت ارزشمند به شما عزیزان پذیرفته شده  در دانشکده فنی شاهین شهر توجه شما را به نکات زیر جلب می­نماید

    لطفا قبل از هر گونه اقدام ، موارد مندرج در این دستور العمل را با دقت مطالعه فرمایید

     

     

    مراحل ثبت ­نام غیرحضوری

    1- پیش ثبت­ نام اینترنتی (تا تاریخ 1399/7/27)

    کلیه پذیرفته شدگان لازم است در ابتدا از طریق فرم زیر تا تاریخ 1399/7/27 ثبت نام اولیه انجام دهند و کد رهگیری دریافت نمایند

    https://shahinshahr.tvu.ac.ir/fa/form_data/add/form_id=2299

    2- بارگذاری مدارک و تکمیل ثبت نام: تا تاریخ 1399/07/28

    بعد از پیش ثبت نام اینترنتی میبایست مطابق با چک لیست، مدارک خود را اسکن کرده و  در سامانه زیر بعد از تکمیل اطلاعات خواسته شده، مدارک خود را بارگذاری نمایید.

    https://register.tvu.ac.ir

    https://register1.tvu.ac.ir

    https://register2.tvu.ac.ir

    https://register3.tvu.ac.ir

    https://register15.tvu.ac.ir

    3-ارسال مدارک با پست پیشتاز: تا تاریخ 1399/07/31

    در این مرحله میبایست مطابق با چک لیست مدارک خود را تکمیل کرده و به آدرس پستی دانشکده ارسال نمایید.

    تذکر1: برای قطعی شدن ثبت نام میبایست حتما گواهی موقت تحصیلی و ریزنمرات بیانگر گذراندن تمام دروس را ارسال نمایید. در صورتی که هر یک از این مدارک ناقص است تا روز پنجشنبه فرصت دارید با مراجعه به هنرستان محل تحصیل خود نسبت به دریافت مدارک اقدام نمایید.(در صورتی که گواهی موقت شما تا روز پنجشنبه 1399/07/31 از طرف هنرستان آماده نشد میتوانید ریزنمرات خود را ارسال نمایید و تا تاریخ 1399/08/07 فرصت دارید گواهی موقت را ارسال نموده و ثبت نام خود را قطعی نمایید.

    تذکر 2: دانشجویانی که قبولی آنها مربوط به بهمن ماه میباشد و مدارک آنها ناقص است تا زمان تکمیل مدارک از ارسال مدارک ناقص خودداری نمایند و فقط ثبت نامهای اینترنتی را انجام دهند.در اطلاعیه های بعدی زمان ارسال مدارک این دسته از دانشجویان اعلام خواهد شد.

    4-تکمیل مدارک حضوری و صدور معافیت تحصیلی (زمان آن اعلام می گردد)

    پس از ارسال مدارک ،  جهت تکمیل فرمهای حضوری و صدور معافیت تحصیلی بصورت پیامکی یا تماس تلفنی زمان دقیق مراجعه حضوری اطلاع رسانی خواهد شد.

    5-اعلام برنامه کلاسهای درسی

    بعد از تکمیل پرونده بصورت کامل به دانشجویان شماره دانشجویی تعلق گرفته و برنامه کلاسهای درسی اعلام می گردد.

     

     

    تذکر 1– در صورت عدم ارائه مدارک اعلام شده به هیچ وجه ثبت نام قطعی انجام نخواهد شد.

    تذکر 2: طبق برنامه ریزی انجام شده کلاسهای نیمسال اول برای دانشجویان جدیدالورود از هفته دوم آبان آغاز خواهد شد.

    تذکر 3- دانشجویان مشمول (متولد مهر 81 و قبل از آن) بایستی بلافاصله بعد از دریافت نامه درخواست معافیت تحصیلی و مراجعه به مراکز پلیس 10+ مجوز صادره از نظام وظیفه را به دانشکده تحویل نمایند. بدیهی است کارت دانشجویی افرادی که مجوز فوق را به موقع تحویل ندهند تحویل نمی­شود.

    تبصره : دانشجویان متولد سال 82 فعلا نیازی به مراجعه به مراکز پلیس 10+ ندارند و بایستی از فروردین سال 1400 و بر اساس ماه تولد مراجعه کنند. همچنین دانشجویانی که دارای کارت معافیت یا پایان خدمت هستند نیز نیازی به مراجعه ندارند.

    تذکر 4-  دانشجویانی که تا 31 / 6 / 99 موفق به فارغ التحصیلی نشوند و کد رشته قبولی آنان مربوط به مهر ماه باشد در صورت قبولی تا دی ماه 1399 میتوانند درخواست خود را در دی ماه جهت تحصیل در نیمسال دوم به آموزش ارائه دهند.

     

    در هر مرحله جهت ارتباط با دانشکده میتوانید از سامانه خدمت به آدرس زیر استفاده نمایید و پس از انتخاب "آموزشکده فنی شاهین شهر" سوال خود را در سامانه بپرسید.

    https://khedmat.tvu.ac.ir

    همکاران ما در کمتر از 24 ساعت کاری پاسخگوی شما خواهند بود.

     

    اطلاعات تماس دانشکده نیز به شرح زیر میباشد. (تصویر آدرس بر روی نقشه در قسمت "ارتباط با ما" در سایت قابل دریافت میباشد)

    اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - جنب سازمان فنی و حرفه ای - نبش خیابان شمس تبریزی

    کد پستی:  38801-83196        صندوق پستی : 613-83145

    شماره تماس: 45210003-031

    shahinshahr.tvu.ac.ir

     

    توجه: دانشجوی عزیز خواهشمند است برگه چک لیست مدارک را که فایل آن در قسمت ضمیمه بارگذاری شده را پرینت گرفته و مدارک خود را به ترتیبی که در آن لیست شده آماده کرده و پست نمایید.

    لیست مدارک 

    • 1- چک لیست مدارک دانشجو
    • 2- اصل دیپلم و دو نسخه کپی (در صورتی که فارغ ­التحصیل خرداد و شهریور 1399 می­باشید، تا آذر 1399 جهت تحویل اصل دیپلم فرصت دارید، در غیر این صورت همراه داشتن اصل دیپلم الزامی می­باشد)
    • 2- اصل گواهی موقت قبولی و دو نسخه کپی (الزامی می­باشد)
    • 3- اصل ریزنمرات و دو نسخه و کپی (الزامی می­باشد)
    • 4- فرم مشخصات فردی 2 صفحه­ ای که بصورت تایپ شده و کامل تکمیل شده باشد (الزامی می­باشد)

    (فرم مشخصات فردی دانشجو به فرمت اکسل در قسمت ضمیمه بارگذاری شده و لازم است پذیرفته شده گرامی  در فرم مورد نظر تمام اطلاعات خواسته شده را کامل و دقیق تایپ نماید و بعد از تکمیل یک نسخه پرینت دو رو (یک برگ) از آن تهیه نماید)

    • 5- کارنامه کنکور سنجش (الزامی می­باشد) (دریافت از سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org)
    • 6- فیش پستی تائیدیه تحصیلی (الزامی می­باشد) پذیرفته شدگان می بایست با همراه داشتن اصل و کپی گواهی پایان تحصیلات دوره دوم متوسطه یا کپی گواهی پایان تحصیلات دوره چهار ساله هنرستان به دفاتر پیشخوان خدمات الکترونیک دولت در شهرستان محل اقدامت خود مراجعه و پس از اخذ رسید تاییدیه تحصیلی نسبت به بارگذاری آن روی سامانه و ارسال بهمراه مدارک اقدام نمایند.

           توجه: جهت تکمیل فرم تاییدیه تحصیلی نیاز به آدرس دانشکده و هنرستان محل تحصیل میباشد

    آدرس دانشکده فنی شاهین­ شهر: اصفهان - شاهین شهر - خیابان سعدی جنوبی - خیابان مهارت جنوبی - نبش خیابان شمس تبریزی

    صندوق پستی : 613-83145     

    کد پستی:  38801-83196          

    شماره تماس: 45210003-031

    • 7- دو نسخه کپی مدارک مبنی پایان خدمت یا معافیت (مخصوص دانشجویانی که کارت پایان خدمت یا معافیت دارند)(در صورتی که کارت پایان خدمت یا معافیت ندارید نیازی به مدرکی نیست)
    • 8- دو نسخه کپی کارت ملی (الزامی می­باشد)
    • 9- دو نسخه کپی تمام صفحات شناسنامه (الزامی می­باشد)
    • 10-   8 قطعه عکس 4×3 تمام رخ پشت نویسی شده تهیه شده درسال جاری (نام و نام خانوادگی-شماره ملی-رشته قبولی)
    • 11- فیش شهریه بانک ملی مخصوص دانشجویان نوبت دوم به مبلغ  2/500/000  ریال (برای دانشجویان دوره شبانه الزامی می­باشد) ( واریز به صورت حواله ساتنا به حساب شماره

      IR22 0100 0040 0102 0103 0067 13  و با شناسه پرداخت 366100061127760000000000014101 ) (در صورت عدم واریز در بانک، در دانشکده دستگاه کارتخوان موجود می باشد)